نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی کامل انتقال پوگبا از تیم یوونتوس به منچستر ! فقط و فقط یک تماس

بررسی کامل انتقال پوگبا از تیم یوونتوس به منچستر ! فقط و فقط یک تماس

انتقال پل پوگبا به تیم منچستر یونایتد انگلیس با حواشی بسیار زیادی همراه بود و هنوز که 1 ماه از فروش وی می گذرد، شایعات و حرف های جدیدی در این باره منتشر می شود. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

 

توتو نوشت:

 

راه خروج پوگبا از یووه هموار نبود. آنیلی و ماروتا هیچ قصدی برای فروش این بازیکن در این تابستان نداشتند. یووه تصمیم داشت او را تا 2017 در تیم حفظ کند و با مبلغی بسیار بالاتر وی را به فروش برساند.

 

در ادامه:

 

یوونتوس از قبل برای تمدید و افزایش قابل توجه حقوق و تنظیم قراردادش برنامه ریزی کرده بود ولی در طول 2 هفته، رایولا همه چیز را خراب کرد. او پشت پرده با منچستر مذاکره کرده بود. پوگبا هیچ گاه در طول و بعد از مذاکرات با یووه صحبت نکرد. پوگبا حتی به خودش زحمت نداد با هم تیمی ها یا آلگری صحبت کند.

 

اخبار دیگری از این حکایت داشت که:

 

رئال در طول مذاکرات یووه ― منچستر پیشنهاد ملموسی برای پوگبا به یووه ارائه کرد. با وجود علاقۀ رئال، پوگبا به خاطر حقوق بالاتر منچستر، در پذیرفتن پیشنهاد انگلیسی ها تردید نکرد.

 

توتو در این بخش تاکید زیادی به این موضوع داشت که یوونتوس تصمیم قاطعی برای حفظ این بازیکن تا سال 2017 داشت.

 

اما اکیپ در این باره نوشت:

 

یوونتوس از پوگبا درخواست کرد که قبل از اینکه با منچستر وارد مذاکره شود، شخصاً درخواست خروج و دلایل آن را توضیح بدهد و پوگبا به صورت تلفنی این کار را کرد. زمانی که انتقال او به منچستر قطعی شد، باخت در فینال یورو 16 برای او مهم نبود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: